Slechts eens in de 5 tot 10 jaar speelt er een huisvestingsvraagstuk bij organisaties. Deze behoefte komt vaak van verschillende afdelingen, bijvoorbeeld:
- Facilitair – bijv. aflopen van een huurcontract
- Directie – bijv. samenvoegen van vestigingen
- Management – bijv. commerciële doelstelling, uitstraling, cultuur
- HR – Past de inrichting op kantoor en thuis (zgn hybride werken) nog bij de dagelijkse behoefte van de medewerkers? Zijn onze werkplekken aantrekkelijk voor nieuwe medewerkers?
Als GRIP richten wij ons daarom op diverse mensen binnen organisaties, omdat wij geloven in de kracht van een integraal gedragen werkplekconcept.
Als de beslissing is genomen om te verbouwen, verhuizen of de inrichting op kantoor aan te passen kun je ons inschakelen. Wij nemen je aan de hand mee tot en mét de eerste werkdag in een nieuwe omgeving. Onafhankelijke turn-key begeleiding, waarbij alleen het belang van de eindgebruiker vooropstaat.
Voor veel organisaties, waar de vormgeving op kantoor langer dan een jaar actueel moet zijn, is een op trend gebaseerd interieurontwerp niet wenselijk.
GRIP interieurprojecten maakt graag interieurontwerpen voor je kantoor die aansluiten bij de identiteit van een organisatie en verder gaan dan de trend.
“ Neem contact met mij op en vertel mij wat je vragen zijn. Ik help je graag“
– Martin, eigenaar en interieurontwerper