Interieurontwerp voor kantoor | GRIP interieurprojecten
Interieurontwerp kantoor bedrijfskantine

Interieurontwerp voor kantoor

Meester in zakelijke interieurprojecten: van ontwerp tot realisatie.

Tijd voor een nieuw kantoorinterieur?

Elke keer als je het kantoor binnenloopt, voel je: dit is ‘m niet meer. Je kantoorinterieur is gedateerd, misschien is het meubilair beschadigd of past het interieur niet meer bij de huisstijl van je bedrijf. Of je bedrijf verhuist naar een nieuwe locatie. Allemaal redenen voor een nieuw interieurontwerp voor je kantoor.

En daar komt best wel wat bij kijken. Want hoe zorg je nu voor een kantoorinterieur dat past bij de huisstijl van je organisatie, helemaal aansluit op je wensen en ook nog eens praktisch is? Welke materialen gebruik je, hoe kies je de juiste belichting en waar moet een fijne werkplek eigenlijk aan voldoen? Van huisvestingsadvies tot ontwerp en van bouwbegeleiding en projectmanagement tot het plaatsen van de laatste raamdecoratie en beplanting: GRIP interieurprojecten helpt je graag bij het realiseren van een passend interieur voor je kantoor.

Wat je wens ook is: wij houden er GRIP op.

Een uniek interieurontwerp voor elk kantoor

Wij houden wel van een creatieve uitdaging. Geen aanvraag is dan ook te gek voor ons. We combineren de wensen van jouw organisatie met onze unieke GRIP-aanpak. Met als resultaat: een interieur dat werkt. In het interieurontwerp voor jouw kantoor streven we naar de perfecte combinatie tussen vormgeving en functionaliteit. Een kantoor moet een fijne werkplek zijn, maar… het oog wil ook wat.

Voordat we beginnen met het ontwerp, brengen we de behoeften binnen jouw organisatie in kaart. 

  • Wil je werkplekken creëren die open zijn, maar ook concentratiebevorderend? 
  • Heb je behoefte aan een multifunctionele vergaderruimte die ook gebruikt kan worden voor events of lunches? 
  • Wil je een imposante entree die past bij de uitstraling van jouw bedrijf en bezoekers direct een welkom gevoel geeft? 

Alle antwoorden en wensen werken we uit in een huisvestingsadvies: dé start van jouw nieuwe kantoorinterieur.

Onze zakelijke interieurprojecten

Masévon

Type bedrijf: Machinefabriek
Locatie: Hardenberg
Oplevering: 2020
Vraagstuk: Interieurontwerp voor het nieuwe pand na verhuizing.

Ontwerp: Het interieurontwerp voor het kantoor van Masévon is gebaseerd op drie verschillende geometrische vormen van schroeven en bouten: een rechte staafvorm, een kruisvorm en een hexagon (op basis van een inbussleutel). Deze vormen zijn terug te vinden in de wandafwerking en verlichting. Het logo was de basis voor de kleurstelling in de vloer en de ruimtelijke vormgeving van de sanitaire ruimtes en de receptiebalie.

 

“We hebben enorm veel kosten en doorlooptijd kunnen besparen door de heldere uitwerking van het interieurontwerp en de technische tekeningen van GRIP”

Niek Mustert en Henk Kieft
COO en CEO Masévon

BTB Group

Type bedrijf: Investeringsmaatschappij
Locatie: ‘s-Heerenberg
Oplevering: 2020
Vraagstuk: Vernieuwing van het interieur met als doel: een stabiele basis en comfortabel vertrekpunt voor uiteenlopende activiteiten.

Ontwerp: Voorheen stond het kantoorinterieur van BTB volledig in het teken van merkuitstraling. In het nieuwe interieurontwerp is de balans tussen functie en uitstraling leidend geweest. Er zijn verschillende, multifunctionele ruimtes gecreëerd. Zo is de loungeruimte geschikt voor lunch- en vergaderactiviteiten en buiten kantooruren geschikt als evenementenruimte.

 

“GRIP was aanspreekpunt en verantwoordelijk voor de algehele uitstraling en samenhang in het interieur, dat is uitstekend gelukt.

Bernard ten Brinke
Eigenaar BTB Groep

In 3 duidelijke stappen een nieuw kantoorinterieur

We helpen je graag naar een nieuw kantoorinterieur met onze befaamde GRIP-aanpak.

1. HuisvestingsAdvies

Ons HuisvestingsAdvies is een onmisbare basis voor een passend interieurontwerp voor jouw kantoor. We brengen bijvoorbeeld in kaart hoeveel werkplekken er nodig zijn, welke faciliteiten en voorzieningen er moeten komen en of er een groei of krimp van de organisatie wordt verwacht.

2. RealisatieOntwerp

Tijd om naar de tekentafel te gaan! Alle interieurplannen en beoogde sfeer voor de kantoorruimte(s) maken we visueel in het ConceptOntwerp. Dit wordt in 3D vastgelegd. Je loopt digitaal rond in het pand en het voelt echt alsof je er al bent! Alle details worden  vastgelegd voor de oplevering van het interieurontwerp.

3. RealisatieBegeleiding

Van idee tot realiteit: we blijven erbij tot het einde. GRIP heeft namelijk ook een actieve rol tijdens de dagelijkse gang van zaken op de bouw. De balans tussen budget, planning én kwaliteit wordt door ons bewaakt en we houden je natuurlijk doorlopend op de hoogte van de voortgang. Én wij rekenen geen marges op materialen, werkzaamheden of meubels.

Download direct het antwoord op de lastige vragen van jouw interieurproject.

GRIP heeft al jaren ervaring en deelt deze graag met jou. Zie onderstaande tools om direct aan de slag te gaan.

Neem contact op met Tamara

ProjectManager