Projectmanagement kantoorverbouwing
home

Complete begeleiding van tekening tot plint.

Onafhankelijke begeleiding van een verhuizing of verbouwing, met maar één aanspreekpunt.

Met goed projectmanagement valt niets van het ontwerp tussen wal en schip.

Wij houden ervan dat alles soepel verloopt. Daarom is bij ons alles (écht alles) tot in de puntjes geregeld. Zo ontvang je iedere week een overzicht met alle gemaakte afspraken & punten van aandacht. Zo weet je wat er speelt. Daarnaast verzorgen wij je begroting en zijn alle posten tot achter de komma inzichtelijk. Maar bovenal: wat we samen hebben bedacht, brengen we tot uitvoer zonder consessies te doen.

Neem contact op

Uitvoering en oplevering interieurproject

Aanbesteding

Op basis van de deelontwerpen uit de vorige fase (RealisatieOntwerp) worden offertes aangevraagd. De offertes worden inhoudelijk met elkaar vergeleken en in een vergelijkingsdocument opgesteld. Deelontwerpen worden aangepast wanneer de balans tussen kwaliteit en budget niet optimaal is, hierbij is het de kunst om functionaliteit en vormgeving hier niet onder te laten leiden.

Wij zijn onafhankelijk en dat willen we graag zo houden. Opdrachten aan leveranciers verlopen rechtstreeks, maar met vragen kan de opdrachtgever bij ons terecht.

Budget

In het ConceptOntwerp zijn de initiële budgetten per onderdeel verdeeld, na de offerte-trajecten zijn de daadwerkelijke kosten verwerkt in het overzicht en zorgvuldig bewaakt. Onze manier van werken is gericht op het beperken van meer- en minderwerk, daarnaast houden wij controle door vooraf duidelijk kaders op te stellen en hier reeds rekening mee te houden in de budgetten.

Overleg Grip interieurprojecten
Stap 1:

Bouwbegeleiding

Tijdens de realisatie is er veel informatie die gedeeld moet worden. Deze informatie beheren wij in de projectadministratie. Dit document wordt aangevuld en gewijzigd wanneer dat nodig is. Onze aanwezigheid op de bouw wordt in samenspraak met de opdrachtgever bepaald. Als afbouw- en projectmanager nemen wij het voortouw. We zijn het centrale aanspreekpunt tijdens het realisatietraject.

Stap 2:

Planning

De gewenste datum van ingebruikname zetten we vast en van daaruit plannen we terug. De beslissingsmomenten, levertermijnen, offertetrajecten enz. worden ook opgenomen in de planning. Onze proactieve communicatie is erop gericht om risico’s vroegtijdig te signaleren en hierop te ageren. In de planning kan weliswaar nog worden geschoven, maar van de opleverdatum kan onder geen beding afgeweken worden.

Stap 3:

Oplevering

Tijdens de laatste weken komen veel onderdelen bij elkaar. In deze hectiek is het van groot belang om overzicht te houden over werkzaamheden die moeten worden afgerond. Via onze online tool houden we controle op zaken die nog moeten worden afgerond, hersteld of ingeregeld. Zo houden wij grip vanaf het eerste ConceptOntwerp tot en mét de oplevering van het interieurproject!

 

Kennismaken?
"Wij vinden het heel normaal om binnen planning, budget en het ontwerp een project te begeleiden. Zo heb ik dat ook voor Hekkelman gedaan."
Tamara van Engelenburg
ProjectManager
Bekijk dit project

Aan de slag met GRIP

Benieuwd wie voor jouw project aan de slag gaat?

Maak kennis met ons team!

Wat kost een kantoor interieur?

Bereken direct met onze rekentool!