Kantoor klaar voor de start na Corona?

Goed nieuws; deze Corona storm gaat voorbij! Sta klaar en tref de nodige voorbereidingen voor op kantoor.

De maatregelen die ons helpen de verspreiding van het Corona virus te remmen, hebben onze leefwereld veranderd. Ook onze werkplek op kantoor zal na Corona hierdoor veranderen. 

Voor de langere termijn is het noodzakelijk dat we op een veilige manier ons dagelijks leven oppakken. Dit betekent dat kantoren, zoals deze op dit moment zijn ingericht, niet voldoen. Welke maatregelen kun je treffen en hoe kom je tot een helder plan van aanpak om het kantoor tot een veilige werkplek te maken?

GRIP interieurprojecten geeft graag onafhankelijk advies in een Veilige Werkplek Check. Pragmatisch kijken we naar desinfectie, instructie, routing, indeling en werkplek aanpassingen.

Veilige werkplek check op kantoor

  • Snel een pragmatisch plan van aanpak voor een veilige werkplek
  • Veilige indeling en routing
  • Projectmanagement bij de implementatie van de aanpassingen

Zorg dat je organisatie klaar staat, neem de maatregelen die nodig zijn zodat, wanneer het moment daar is, je veilig en snel weer aan de slag kunt gaan. Neem vrijblijvend contact op voor een veilige werkplek check.


Neem contact met mij op voor een vrijblijvende kennismaking en laat ons GRIP krijgen op jouw interieurproject. Ik help je graag

– Martin


Deze pagina delen

Martin van Engelenburg

martin@gripinterieurprojecten.nl