Directiekantoor inrichten
GRIP Interieurprojecten helpt je graag bij het inrichten van je directiekantoor.
Inrichten directiekantoor Van Heugten en BtB Group
Een tijdloos ontwerp met robuuste elementen en een lichte hang naar chic, was de opdracht waarmee GRIP voor Van Heugten Transport aan de slag ging. Alle ruimtes zijn meegenomen in het interieurontwerp. In het directiekantoor dient de centraal geplaatste kast als divider tussen werkplek en vergaderruimte. Deze ruimte is afgestemd op de specifieke eisen en voorwaarden van de werkzaamheden.
In voorgaande bedrijfsactiviteiten van de BtB (Bernard ten Brinke) Group stond het interieur ten dienste van het merk, maar in dit geval was het uitgangspunt dat het interieur expliciet de functie zou krijgen van stabiele basis en comfortabel vertrekpunt voor de uiteenlopende activiteiten van Ten Brinke.
Elke organisatie heeft een unieke manier van werken. De werkplek dient hierin ondersteunend te zijn. Tevens bestaat de behoefte om onderscheidend te zijn van concurrenten.
In elk interieur dat wordt ontwikkeld voor een opdrachtgever streeft GRIP interieurprojecten naar een perfecte balans tussen vormgeving en functionaliteit. Dit is niet alleen zichtbaar in het eindresultaat maar ook in het traject dat daaraan vooraf gaat. De kracht zit in een onafhankelijke en integrale aanpak waarbij interieurontwerp, projectmanagement en bouwbegeleiding volledig op elkaar aansluiten. Meer over onze aanpak.
Waar kunnen we je bij helpen?
-
Wat kost een kantoorinterieur per m2?
Kom in 5 stappen tot een realistisch interieur budget.
‘Interieurprojecten lopen altijd uit met de kosten!’ Wordt een interieurproject onderweg altijd kostbaarder dan ingeschat? Of is de inschatting vooraf niet realistisch geweest? En hoe kom je dan tot een realistische inschatting?
-
Huisvestingsvraagstuk: hoe los je het op?
Slechts eens in de 5 tot 10 jaar speelt er een huisvestingsvraagstuk bij organisaties.
Deze behoefte komt vaak van verschillende afdelingen, bijvoorbeeld:
- Facilitair – bijv. aflopen van een huurcontract
- Directie – bijv. samenvoegen van vestigingen
- Management – bijv. commerciële doelstelling, uitstraling, cultuur
- HR – Past de inrichting op kantoor en thuis (zgn hybride werken) nog bij de dagelijkse behoefte van de medewerkers? Zijn onze werkplekken aantrekkelijk voor nieuwe medewerkers?
-
We gaan verbouwen of verhuizen. Wat nu?
Als de beslissing is genomen om te verbouwen, verhuizen of de inrichting op kantoor aan te passen kun je ons inschakelen. Wij nemen je aan de hand mee tot en met de eerste werkdag in een nieuwe omgeving. Onafhankelijke turn-key begeleiding, waarbij alleen het belang van de eindgebruiker vooropstaat. Maak een vrijblijvende kennismakingsafspraak.
